Adres voor ladingen post enzo :) - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Evelien Janssen - WaarBenJij.nu Adres voor ladingen post enzo :) - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Evelien Janssen - WaarBenJij.nu

Adres voor ladingen post enzo :)

Door: Evelien

Blijf op de hoogte en volg Evelien

07 November 2013 | Canada, Ottawa

Sinterklaas komt er aan, en ik kan me voorstellen dat jullie blijven zitten met ladingen pepernoten, chocoladeletters en cadeautjes die niet meer in de schoen passen.

Laat even weten als je mijn adres wilt, want het wordt denk ik niet gewaardeerd als ik dat hier zomaar op internet zet :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 46590

Voorgaande reizen:

01 November 2013 - 27 April 2014

Stage in Canada

26 Oktober 2011 - 23 December 2011

Op bezoek bij Jordi in Zuid-Afrika..! :)

19 Juli 2011 - 09 Augustus 2011

Terug naar Ecuador..!

22 Augustus 2007 - 05 Juli 2008

Een jaar naar Ecuador!

Landen bezocht: