Aftellen is begonnen - Reisverslag uit Elsendorp, Nederland van Evelien Janssen - WaarBenJij.nu Aftellen is begonnen - Reisverslag uit Elsendorp, Nederland van Evelien Janssen - WaarBenJij.nu

Aftellen is begonnen

Door: Evelien

Blijf op de hoogte en volg Evelien

18 Juli 2011 | Nederland, Elsendorp

Daar zijn we weer .. misschien ben je verbaasd dat je een berichtje hebt gekregen.. Maar de komende drie weken ga ik samen met mams en Anneke terug naar Ecuador!
Alweer 4 jaar geleden vertrok ik (op 22 augustus) naar Ecuador, en 3 jaar geleden (op 5 juli) kwam ik terug van het grote avontuur. Nu is het tijd om terug te gaan, mijn familie op te zoeken, mijn vrienden terug te zien .. en om Anneke en mama kennis te laten maken met dit land!

Ook al duurt de reis 'maar' drie weken, het leek ons toch leuk om een poging te doen om mijn Waarbenjij.nu bij te houden. We weten dus niet zeker of het gaat lukken en of we er überhaupt aan toe komen maar toch!

Wij hebben er ontzettend veel zin in! Het wordt vast helemaal gaaf! :)

Tot over drie weekjes!

Liefs uit Elsendorp,
Evelien, Anneke en mams Janssen :)

  • 19 Juli 2011 - 17:52

    Marjon:

    heel veel plezier met zijn 3en daar! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 46668

Voorgaande reizen:

01 November 2013 - 27 April 2014

Stage in Canada

26 Oktober 2011 - 23 December 2011

Op bezoek bij Jordi in Zuid-Afrika..! :)

19 Juli 2011 - 09 Augustus 2011

Terug naar Ecuador..!

22 Augustus 2007 - 05 Juli 2008

Een jaar naar Ecuador!

Landen bezocht: